onsdag 5. september 2012

Nå er jeg igang med å blogge:)

 Velkommen til bloggen min. Denne bloggen kommer til å handle om kortlaging som er noe jeg elsker å holde på med.
Mitt første kort i bloggen min er laget med et gratis digital stempel som jeg hentet en plass,  husker ikke hvor. Kortet er fargelagt med Promarkers, papirene er fra papirdesign,har brukt noen spellbinders dies og blomster fra wildorcidcrafts. Båndet kjøpte jeg på Norlys hobby.
Dette ble et staffeli kort :)

Håper du syns det var fint å besøke min blogg, kom gjerne igjen.
Legg igjen et lite spor så kan jeg besøke deg også. Ha en fin dag.

4 kommentarer:

Veronica sa...

Nydelig kort, mamma:) Å gratulere med ny blogg!!! Æ har lagt deg til i lista mi, å glede meg til å følge med på kortan dine:)

Kerttu sa...

Velkommen til bloggverden:)Utrolig flott kort du har laget. Flott fargelegging, fiiin lilla farge og flott pyntet.
Legger deg til og gleder meg til å se alt det fine du lager:)

Strikkelene sa...

Velkommen til blogglandia :)

Nydelig kort med mange nydelige detaljer!

Gleder meg til å følge med på det lekre du lager

Lena sa...

Så artig å se deg også her :-)

Kjempefint kort i flotte farger! Det motivet har æ også farga, men ikke fått brukt på kort enda. Æ mene at det er fra Suraya eller noe sånt :-)

Skal legge deg til i blogglista mi sånn at æ kan følge med når du poster fine kort :-)