torsdag 20. september 2012

Grått og svart

Denne gangen hadde jeg så lyst til å lage et kort med bare sort og grått. 
Jeg hentet et motiv fra Sureya, fant ut at motivet både kan være gutt og jente, men jeg valgte å bruke det som gutt.





 Jeg har farget motivet med promarkers.
Fargene jeg har brukt er:
Hud:               Bluch, oatmeal, saffron og sunkissed pink.
Hår og klær:   Ice grey 2+4
                      Cool grey 2+3+4

Jeg har brukt spellbinders dies rundt bursdags stemplene, blomster fra Celebrate it, spocket gears fra Tim Holts og noen bånd jeg hadde liggende. Papiret jeg har brukt er fra Pion og Papirdesign. Bursdagsstempelet var et jeg hadde liggende, Vet ikke hvor det kommer fra.


Inni kortet har jeg et stempel som jeg fant på nett. Syns det var veldig fint og passet godt til mitt kort.


Takk for at du kom innom. Legg gjerne igjen et spor så jeg kan besøke deg å :)

5 kommentarer:

Kerttu sa...

Åååh så flott kort i grått. Kjempefint farget og flott pynta:)

Veronica sa...

Stilig kort! Det ble skikkelig kult med sort-hvitt motiv:)

Lena sa...

Så tøft kort du har laget, stilig med gråfargene :-)

Strikkelene sa...

Stilig og flott kort Solveig :)

Leland T. Andrews sa...

Incredible post! I am really getting prepared to over this data, is exceptionally useful my companion. Likewise extraordinary blog here with the majority of the significant data you have. I am sharing related topic which is most important on How to Get Free Robux in Roblox 2020