torsdag 11. oktober 2012

Havfrue

Fant et kjempefint trykk på facebook gruppen the digitalstamp chack som jeg har farget å lagd et kort av.
Har brukt både Promarkers  og Flexmarkers. Glemte å skrive opp fargene jeg brukte.
Motivet er kuttet med en dies fra Spellbinders, jeg har svertet motivet med Distress Ink. Perlene på motivet er laget med pearl makers. Har også brukt perleranker fraWOC. De grønne "krøllene" er fra Kort og Godt.
Jeg fant et lite skjell som jeg har kjøpt for masse år siden, husker ikke hvor, som jeg syns passet bra til kortet mitt.Et lite hjerte fra Korthobby festet jeg til taggen med svertet osteklut.
Med dette kortet ønsker jeg å delta på følgende utfordring http://craftsandmechallenges.blogspot.no/ og http://wildorchidchallenge.blogspot.no/.

Fant et fint tekst stempel som jeg trykket inni kortet.

Nærbilde av motivet.

Takk for at du titter innom bloggen min.

5 kommentarer:

annes paperfun sa...

Så vakkert kort i nydelige farger ♥
Flott motiv og så fint pyntet.
Takk for at du deltar hos WOC denne gangen.
God helg!
KLem, Anne

Strikkelene sa...

Åh Solveig. Dette er det lekreste havfruekortet jeg har vært borti! Er jo som om man er under vann sammen med henne når jeg ser på kortet :)

Line A sa...

Nydelig kort, Solveig! Flott at du har kommet tilbake i scrappemodus igjen :)

Shirley B. Houghton sa...

Usually I never comment on blogs but your article is so convincing that I never stop myself to say something about it. You’re doing a great job Man,Keep it up. Find here an information about which we published yesterday 4 Best F2P Clicker Games on Steam

harry sa...


The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.Get Free Robux