tirsdag 16. oktober 2012

Mer scrappetreff

 Fikk mye ny inspirasjon når jeg var på treffet. Så da laget jeg dette kortet.
Her har jeg brukt et digital stempel fra Mo Manning. Har som vanlig farget det med Promarkers og Flexmarkers. Fargene jeg brukte var:
Hud: Bluch, oatmeal, tan.
Hatt: Light Fawn, sandstone
Skjorte; Duscy rose, antique pink
Hår: Chapagne, cappucino. cinamon
Bukse: Pastel pink, coral
Sko: Tea green, grey green warm grey 3+5
Brukte en dies fra Spellbinders og blomster fra WOC. Papir fra Kort og Godt.


Nærbilde av stemplet ferdig farvet.....


 Gratulerer stempel som jeg har limt på en stjerne laget av en dies fra Tim Holtz som jeg lånte på treffet.


Inni kortet plass til å skrive....


Baksiden....

Takk for at du tok deg tid til å besøke bloggen min, kom gjerne igjen :)

5 kommentarer:

Veronica sa...

Kjempefint kort:) Angrer litt på at du fikk den diesen, den er kjempefin! Flott fargelegging, og supert oppsett:)

Kerttu sa...

Ååh det her kortet falt helt for. Mye finere i real. Nydelige farger og fint pyntet.

Cathrine sa...

Hei Solveig! Takk for en kjempe koselig helg!
Så flott at du blogger!
Dette kortet var bare så fint! Og ikke minst "smittsomt" oppsett! Skal vise min versjon om ikke så lenge i min blogg. Takk for titten, og inspirasjonen! :)
Klem fra Cathrine

Strikkelene sa...

Nydelig kort! Er kjempefornøyd med at du også scrapper sammen med meg :) Gleder meg allerede til neste treff :) :)

Adreana Joseph sa...

Your posts are my cup of tea. I'm interested in your articles. I always read them every day and wait for incoming ones.I found i tips which help you to read old facebook messenger messages on desktop.