tirsdag 16. oktober 2012

Scrappetreff 12-14 oktober 2012

Da har jeg vært på mitt første scrappetreff. Artig å treffe så mange ivrige damer å få masse ny inspirasjon.
Helgen var kjempekoselig, men den gikk alt for fort.... men klarte å få ferdig to kort ...                            


Norlys hobby butikken  var også der. Her fant jeg et stempel fra Marianne design. Syns det var kjempefint så det måtte jeg jo ha. Farget det med Promarkers og Flexmarkers. Fargene jeg brukte var :
Hud: Bluch, Oatmeal, Sunkissed Pink.
Stol: Cappucino.Cocoa.
Kjole: Lime Green, Lime Zest
Hår: Chapagne, csppucino Cocoa, Henna
Sokker: Pastelgreen, Teagreen.
Lampe: Warm Grey 3+5


Brukte en dies fra Spellbinders til å kutte ut motivet og en annen fra samme produsent brukte jeg som matte til trykket. Blomster fra WOC. Bursdags stemplet er et gammelt som jeg ikke vet hvor kommer fra.




Nærbilde av motivet......

Tusen takk for at du var innom, legg gjerne igjen et spor så jeg kan følge med på din blogg å .

7 kommentarer:

Veronica sa...

Kjempefint kort, dette også:) Superflott pyntet! Ønsker meg de bæra....

Kerttu sa...

Kjempeflott kort. Nydelig fargelegging og flott oppsett:)

Strikkelene sa...

Nydelig kort! Ønsker meg også det stemplet - må nok også kjøpe meg det :)

Klem

Leland T. Andrews sa...

Where did you find information about the positive site, this post? I just read some articles on your website, and I really like your style. Thank you for the millions and keep working effectively.and also found some interesting topic is roblox music codes & song ids

Shirley B. Houghton sa...

Found your post interesting to read. I cant wait to see your post soon. Good Luck for the upcoming update.This article is really very interesting and effective.
Test speed of your finger link at Free Auto Clicker

anthony sa...


Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some
of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one! Freec Psn Codes

Aaron Ponting sa...

Once again, you have produced an absolutely amazing article here, and I appreciate that a lot. This article is just stunning to read,
and it would be better for me to read more articles that are similar. If you have time you can check this blog on Gift Card Generator